Posiadanie trychologa w salonie to przede wszystkim większe ZYSKI dla Ciebie, PRESTIŻ salonu i ZADOWOLENIE klientów.
1. Klienci często mają pytania związane ze skórą głowy bądź z problemami dotyczącymi włosów. Wprowadzając do oferty analizy i konsultacje trychologiczne, których cena waha się w granicach 50-150zł (przy braków kosztów dodatkowych dla salonu) osiągasz „czysty” ZYSK. Tym samym inwestycja w kurs szybko się zwraca.
2. ZYSK przynoszą także sprzedawane przez salon produkty trychologiczne do pielęgnacji włosów i skóry głowy. Polecane przez specjalistę kosmetyki klient zakupuje natychmiast, by wdrożyć w życie zalecenia i usunąć problem związany ze skórą głowy bądź włosami.
3. Tak profesjonalne porady trychologiczne zwiększają PRESTIŻ salonu, który nie jest już „jednym z salonów fryzjerskich”, a staje się gabinetem specjalistycznym.
4. Klient, któremu pomożemy rozwiązać problem obdarza nas zaufaniem. Pamiętajmy, ZADOWOLONY Klient to stały i polecający nas Klient.
dla początkujących
Program I POZIOMU obejmuje następujące zagadnienia:
– anatomia i fizjologia włosa oraz skóry głowy
– częste problemy skóry głowy i włosów
– podstawowy wywiad z klientem
– metody pielęgnacji skóry głowy
– bezpieczeństwo skóry głowy i włosów
– schematy zabiegowe w pielęgnacji włosów i skóry głowy
– wypadanie włosów
– łysienie: rodzaje i przyczyny
– metody zapobiegania łysieniu
dla osób posiadających wiedzę podstawową
Program II POZIOMU obejmuje następujące zagadnienia:
– mikrokamera: zastosowanie i cele
– analiza obrazu z mikrokamery
– podstawowy wywiad z klientem
– komunikacja rezultatów analizy
– baza przypadków
– dobór metody zapobiegania zmianom chorobowym
– kiedy konieczna jest pomoc lekarza?
– jak dobrać zabieg w salonie/gabinecie do problemu włosów i skóry głowy?
– codzienna pielęgnacja w domu klienta
dla osób rozszerzających wiedzę oraz dla pracowników firm farmaceutycznych i kosmetycznych
Program III POZIOMU obejmuje następujące zagadnienia:
– określanie typu łysienia
– trichogram
– kosmetyki pielęgnacyjne: ich budowa i funkcje
– analiza składu chemicznego kosmetyków
– znaczenie składników w kosmetykach („dobre” i „złe” składniki)
– aspekt prawny kosmetyków w Polsce
– rozszerzony wywiad z klientem
– zaawansowana analiza problemu
– dobór metody radzenia sobie z problemem
– kiedy konieczna jest pomoc lekarza?
– jak dobrać zabieg w salonie do problemu włosów i skóry głowy?
– codzienna pielęgnacja w domu klienta
– nieinwazyjne metody zagęszczania i uzupełniania włosów – przekrój