Metoda przy użyciu pistoletu na wkłady keratynowe jest zaliczana do zabiegów wykonywanych „na ciepło”. By zabieg był bezpieczny, powinien zostać przeprowadzony przez wykfalifikowanego stylistę, ponieważ pistoletem aplikujemy gorący klej z roztopionego wkładu bezpośrednio na pasma włosów. Łączenia powinny być precyzyjne i jak najmniejsze, co nawet w przypadku doświadczonych stylistów jest trudne do osiągnięcia.
Metoda ta gwarantuje stosunkowo długi czas noszenia włosów przedłużanych, ponieważ korekta wykonywana jest dopiero po 2-4 miesiącach.
Ważne jest również to, że nie ma przeciwskazań do zastosowania tej metody – każda grubość włosa jest możliwa do łączeń keratyną „na ciepło”, chociaż zazwyczaj wielkość łączeń dyskwalifikuje tą metodę u osób o cienkich, delikatnych włosach.
Obok metody Laser Extend najlepsza metoda dla stylistów z dużym doświadczeniem, stosujących włosy dziewicze, gdyż łączenie wykonuje się bezpośrednio na głowie Klientki. Metoda daje możliwość łatwej regulacji grubości pasemka doczepianych włosów.
RODZAJ WŁOSÓW: każdy rodzaj włosów
DLA KOGO: dla osób noszących włosy dziewicze, którym nie przeszkadzają duże łączenia
EFEKT: długotrwały efekt, 2-4 miesięcy
CZAS ZABIEGU: ok. 2h na każde 100 pasm
ZALETY METODY:
– pasemka mogą mieć dowolną grubość
– łączenia są trwałe
– nie ma bezpośredniego kontaktu włosów z wysoką temperaturą urządzenia
– szybkość pracy z włosami dziewiczymi
WADY METODY:
– łączenia większe, niż przy innych metodach keratynowych
– niewprawni styliści plączą włosy w trakcie zakładania
– ograniczona ilość substancji łączących
Program kursu:
– rodzajów i gatunków włosów do przedłużania
– materiałów i narzędzi wykorzystywanych do przedłużania włosów
– dobór kolorystyczny włosów doczepionych względem naturalnych
– technik przedłużania i zagęszczania,
– budowy włosa
– pielęgnacji włosów przedłużanych
– technik i zasad ściągania włosów przedłużanych
– prezentacja przedłużania i zagęszczania włosów w metodach wybranych przez kursantkę
– ćwiczenia praktyczne w przedłużaniu i zagęszczaniu włosów
– podstaw marketingu, promocji i reklamy