Metoda kerawax

Metoda kerawax

Jest to metoda ciesząca się uznaniem stylistów i osób noszących włosy przedłużane ze względu na wyjątkową trwałość i dyskrecję łączeń. Do zabiegu wykorzystuje się najsilniejszą dostępną na rynku substancję naturalną – kerawax. Łączenie włosów przedłużanych z włosami na głowie odbywa się w wysokich temperaturach – ponad 200 stopni Celsjusza – dlatego zabieg należy wykonać u stylisty, który przeszedł szkolenie tą metodą. Polecane jest przedłużanie włosów na kerawaxie przy wykorzystaniu ultradźwięków, ale wyłącznie przy użyciu najlepszych/najmocniejszych urządzeń.

Struktura kerawaxu gwarantuje długotrwały efekt, włosy nie wyczesują się z łączeń.
Aby ściągnąć pasma przedłużane należy wykorzystać specjalny płyn rozpuszczający łączenia.
Metoda karawax daje długotrwały efekt, ponowne wykonanie zabiegu bądź korekta łączeń zalecana jest po ok. 2-4 miesiącach ze względu na odrost między łączeniami a skórą głowy, choć same łączenia wytrzymują nawet 9 miesięcy.




Najważniejsze informacje

RODZAJ WŁOSÓW: do wszystkich rodzajów włosów

DLA KOGO: dla osób aktywnych, wymagających najbardziej wytrzymałych łączeń

EFEKT: długotrwały, od 2 do 4 miesięcy

CZAS ZABIEGU: stosunkowo długi, ze względu na wysoką temperaturę rozpuszczania kerawaxu




Wady i zalety metody kerawax

ZALETY METODY:
-długotrwały efekt
-bardzo silne łączenia
-metoda z możliwością zastosowania ultradźwięków

WADY METODY:
-długi czas zabiegu
-metoda wymaga wysokiej temperatury (przy zastosowaniu zgrzewarki)



Szkolenie metodą kerawax

Program kursu:
– rodzajów i gatunków włosów do przedłużania
– materiałów i narzędzi wykorzystywanych do przedłużania włosów
– dobór kolorystyczny włosów doczepionych względem naturalnych
– technik przedłużania i zagęszczania,
– budowy włosa
– pielęgnacji włosów przedłużanych
– technik i zasad ściągania włosów przedłużanych
– prezentacja przedłużania i zagęszczania włosów w metodach wybranych przez kursantkę
– ćwiczenia praktyczne w przedłużaniu i zagęszczaniu włosów
– podstaw marketingu, promocji i reklamy